Eindelijk in Barcelona - Reisverslag uit Las Tres Torres, Spanje van Eddy Veen - WaarBenJij.nu Eindelijk in Barcelona - Reisverslag uit Las Tres Torres, Spanje van Eddy Veen - WaarBenJij.nu

Eindelijk in Barcelona

Blijf op de hoogte en volg Eddy

19 April 2016 | Spanje, Las Tres Torres

Hier weer een korte update van het verslag van mijn avontuur in Barcelona. We zijn om 16:45 uur aangekomen in Barcelona. Wel met flinke vertraging gingen we een vlucht van precies twee uur kwamen we aan op Spaanse bodem. Na een half uurtje kwamen we aan bij het hotel.
Toen hebben we de kamers bekeken, ik werdt verhuisd naar de bovenste verdieping omdat er nog een kamer vrij was. S'avonds nog een wandelingetje gemaakt en daarna lekker naar bed.

• 21 April 2016 - 22:09

Christel:

Ha Eddy,

Mooi dat je veilig bent aangekomen in Barcelona. Ik wens je een supermooie tijd!

• 22 April 2016 - 22:29

Saskia Van Dieren:

Hoi Eddy.

Vond je het stadion mooi? was er nog wat te zien van de herdenking van Cruijff bij het stadion de algemene stadion tour is helaas niet aangepast die heb ik wel gedaan gelijk voor de hele week fysio gehad( veel trappen)maar wat waren de activiteiten dat je niet naar de wedstrijd kon jullie hebben pech met het weer,hier helemaal het wordt hier morgen 8 graden en dat geldt voor de hele week hoe heette de gids je hebt tot nu toe hetzelfde programma als ik gehad. nog veel plezier.wat vind je van het hotel?

Groeten van Saskia