Shoppen met Thea en Grietsje - Reisverslag uit Las Tres Torres, Spanje van Eddy Veen - WaarBenJij.nu Shoppen met Thea en Grietsje - Reisverslag uit Las Tres Torres, Spanje van Eddy Veen - WaarBenJij.nu

Shoppen met Thea en Grietsje

Blijf op de hoogte en volg Eddy

25 April 2016 | Spanje, Las Tres Torres

Thea kwam mij wakker maken met juffrouw (-; Jannie. Aan Thea Moedt was ik deze week gekoppeld. Dit was gezellig, ze verstaat haar werk heel goed. en ze kan ook nog goed afdingen. Ze pingelde voor mij 30 euro van een Barca shirt af. Thea komt uit Groningen maar heeft de wereld al van alle kanten gezien en wist daarom goed hoe ze een straatverkoper het vel over de oren moest trekker. Daarna lekker bij een bakker pizza wezen eten. We gingen daarna naar de beloofde magische fonteinen maar deze deden helaas niks op deze zonnige zondag :-(. Dus terug naar hotel en achter afgezien te lang na geborreld. haha.
Oh ja bijna vergeten te vermelden Grietsje wilde nogh een grote hoed voor haar hebben ook voor de zon maar dat is helaas niet gelukt.