een mooie dag! - Reisverslag uit Eixample, Spanje van Eddy Veen - WaarBenJij.nu een mooie dag! - Reisverslag uit Eixample, Spanje van Eddy Veen - WaarBenJij.nu

een mooie dag!

Blijf op de hoogte en volg Eddy

25 April 2016 | Spanje, Eixample

vandaag met twee prettig gestoorden van vrijwilligers op stap geweest. als eerste met de metro naar de ramblas geweest. hier heb ik in een zijstraat een mooie fcb voetbalshirt gehaald. vrijwilliger wist voor mij flink af te dingen, een geluksmoment! daarna hebben we bij de supermarkt eten gehaald en dit lekker gesmikkeld op een trap bij een pleintje. t was overigens heerlijk weer. daarna zijn we naar de Gaudi huizen geweest om vervolgens lekker te eten in een Bakker annex cafe. 's avonds nog naar een uitkijktoren geweest voor uitzicht op de magische fonteinen, helaas ging de lichtshow niet door, maar t uitzicht was wel erg prachtig. al met al een leuke en gezellige dag!!

• 25 April 2016 - 07:00

Christel:

Ha Eddy,

Dit klinkt grandioos, wat leuk zeg!! En wat gaaf dat je voor een mooie prijs
    een fcb shirt hebt gescoord!!