de eerste dag in Barcelona - Reisverslag uit Eixample Esquerra, Spanje van Eddy Veen - WaarBenJij.nu de eerste dag in Barcelona - Reisverslag uit Eixample Esquerra, Spanje van Eddy Veen - WaarBenJij.nu

de eerste dag in Barcelona

Blijf op de hoogte en volg Eddy

20 April 2016 | Spanje, Eixample Esquerra

Na een redelijke goede nachtrust hebben we vandaag een eigen soort City trip gedaan en met een groepje zijn we bij het stadion van Barcelona afgezet en hebben we het museum van FC.Barcelona bekeken en beleeft, prachtig uitzicht in het immense stadion, met de metro weer terug naar het hotel, wel een dik uur te laat terug voor het diner maar gelukkig had de kok nog wat energie over en heeft voor ons 10-en nog gekookt. A.s. zaterdag kunnen we een wedstrijd bezoeken maar dat gaat nu niet door omdat er andere activiteiten gepland zijn want het is zaterdag hier Sant Jordi een soort Valentijnsdag in Barcelona is.

• 21 April 2016 - 22:12

Christel:

Nou dat klinkt goed!! Gaaf om zo'n groot stadion te zien.....
    Grtz Christel

• 23 April 2016 - 23:29

Grietsje:

Het was een leuke dag eddy! Indrukwekkend stadion. Leuke blog!