Avonturen in Bacelona - Reisverslagen van Eddy van der Veen - WaarBenJij.nu Avonturen in Bacelona - Reisverslagen van Eddy van der Veen - WaarBenJij.nu

Avonturen in Bacelona

Ik ga van 19 april t/m 26 April met de Zonnebloem op vakantie.

Sinds een lange tijd ga ik weer eens op Vliegreis met een organisatie. Ik ben eerder ook al geweest met een aangepaste organisatie SRG, dat staat voor Stichting Recreatie Gehandicapten, mee geweest maar daar mag ik niet met mijn huidige rolstoel mee in het vliegtuig omdat ik een niet opklapbare rolstoel heb, Bij de Zonnebloem wel, na gecheckt te hebben.

Recente Reisverslagen:

26 April 2016

Nu weer in het kouwe kikkerlandje

25 April 2016

Shoppen met Thea en Grietsje

25 April 2016

een mooie dag!

23 April 2016

picknicken park

22 April 2016

Sacrade Familia
Eddy

Actief sinds 06 Jan. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2676

Voorgaande reizen:

19 April 2016 - 26 April 2016

Avonturen in Bacelona

Landen bezocht: