het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Eddy Veen - WaarBenJij.nu het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Eddy Veen - WaarBenJij.nu

het aftellen is begonnen

Blijf op de hoogte en volg Eddy

14 April 2016 | Nederland, Zwolle

Hallo hier weer een update van mijn reisverslag naar Barcelona.

Het aftellen is begonnen voor mij, dus ook de laatste spullen kopen voor de reis, je kent het wel. Dit moet je nog hebben en dat staat niet op de lijst.

Samen met mijn persoonlijk ondersteuner en met hulp van een stagiaire heb ik alles nu gereed voor het inpakken van de reistas.

Wat mij wel opvalt is dat ik vrij rustig eronder blijf, meestal als ik op vakantie ga dan slaat de zenuwen op hol en dat heb ik nu totaal niet. Ik weet niet hoe dat komt maar ik krijg nu wel de “gezonde” spanning voor de vakantie. Misschien is het wel dat ik de vakantie, tot op zekere hoogte, zelf mag invullen ondanks dat het een groepsreis is en ik iemand al gesproken heb van de zonnebloem die mee gaat op reis.

Ik hoop dat ik tijd heb en een soort internetcafé in kan om dit blog en foto’s met jullie te delen. En anders doe ik het achteraf als ik weer thuis ben.

Zo dit was het eerste update van het reisverslag.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Groetjes Eddy

  • 17 April 2016 - 21:16

    Carla En Henk:

    Eddy, veel plezier met je reis en blog, we lezen de avonturen wel.
    Goede reis en rustig aan doen daar. groeten.

  • 18 April 2016 - 20:05

    Nicolien:

    Hallo Eddy,
    Heel veel plezier in Barcelona. Geniet er van.

  • 18 April 2016 - 22:34

    Inge:

    hoi eddy
    wens jou een hele fijne vakante geniet er van goede reis
    groeten inge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eddy

Actief sinds 06 Jan. 2016
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 2678

Voorgaande reizen:

19 April 2016 - 26 April 2016

Avonturen in Bacelona

Landen bezocht: