laatste dag ;-( - Reisverslag uit Las Tres Torres, Spanje van Eddy Veen - WaarBenJij.nu laatste dag ;-( - Reisverslag uit Las Tres Torres, Spanje van Eddy Veen - WaarBenJij.nu

laatste dag ;-(

Blijf op de hoogte en volg Eddy

01 Januari 1970 | Spanje, Las Tres Torres

Thea kwam ook deze ochtend mij weer klaar stomen voor deze laatste dag. En aan die gedachte wil ik nog lang niet toegeven. Na het ontbijt vertrokken met Thea, Martijn, Frank, Jannie en Jasper richting strand. Heerlijk. Achteraf hadden we toch wel naar Parc Quell gekund, balen. De helft van de groep is toch gegaan. Langsaam weer terug naar het hotel. Bijzonder gegeten, zeebaars kip patat salade pasta. niet altijd even lekker. Ik lig nu in bed want we moeten morgen heel vroeg op omdat we om 10 uur naar huis vliegen. Het is nu 11 uur ik ga afsluiten. Zonnebloem bedankt. Ik ben zeker besmet met het virus na deze eerste reis! Ik heb er veel vrienden bij, hopelijk kan ik het contact onderhouden via Facebook. Morgen afscheid, het valt me zwaar. Het was onvergetelijk super. snik

  • 26 April 2016 - 08:28

    Christel:

    Wat was het leuk om jouw belevenissen te lezen!
    En straks vlieg je weer naar huis.....goede terug reis gewenst, Eddy!
    En je hebt ervaringen en herinneringen erbij voor het leven!

    Grtz, Christel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eddy

Actief sinds 06 Jan. 2016
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 2678

Voorgaande reizen:

19 April 2016 - 26 April 2016

Avonturen in Bacelona

Landen bezocht: