update dag 6 - Reisverslag uit Las Tres Torres, Spanje van Eddy Veen - WaarBenJij.nu update dag 6 - Reisverslag uit Las Tres Torres, Spanje van Eddy Veen - WaarBenJij.nu

update dag 6

Blijf op de hoogte en volg Eddy

24 Maart 2016 | Spanje, Las Tres Torres

hallo allemaal hier weer een update van mijn avontuur in Barcelona. Wat zag ik net op Facebook voorbij komen..sneeuw in Nederland? Terwijl ik dit schrijf schijnt hier de zon vollop ?? en het is rond de 18 graden Celsius in Barcelona. ik en de rest van de groep die ik gezien heb en het verteld heb dat het in Nederland sneeuwt waren ze een beetje verbaast, zo van sneeuw in Nederland??? Het zou toch mooi en warm worden? Dan moet ik maar een dikke trui meenemen dinsdag. Maar daar moet ik nu nog niet te veel aan denken om het afscheid van de groep en Barcelona

  • 25 April 2016 - 07:06

    Christel:

    Brrrr, het is hier echt koud Eddy! Als ik jou was bleef ik nog wat langer in Barcelona!
    18 graden is een lekker temperatuurtje......
    Maar ja, met Koningsdag weer in Nederland zijn is ook leuk.
    Geniet nog van je laatste dagen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eddy

Actief sinds 06 Jan. 2016
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 2670

Voorgaande reizen:

19 April 2016 - 26 April 2016

Avonturen in Bacelona

Landen bezocht: